Ber jätte mycket om ursäkt för den dåliga uppdatering men jag har varit i Uppsala och fixat inför skolstart som var idag, kom in lite hastigt och lustigt bara sådär så jag har haft jätte mkt att förbereda osv. Men nu till något mycket roligare..
MIN BEBIS FÖDELSEDAG!
Eller hon fyller inte riktigt år än men snart, jag fyller dock år imorgon men den här bloggen handlar om henne och inte om mig.
Även om jag älskar mitt lilla bus så finns det dem dagarna jag älskar henne lite mindre, som i dag när jag kom hem och upptäckte att hon roat sig med att kräkas i min säng. Protest på att jag varit borta ?
Jag kan inte riktigt bestämma mig om vad hon ska få, hon fyller jämt så vi ska ha ett litet ”kalas”
Här är några ideér :
Jag älskar Bed Heads produkter för människor så tänkte prova "Pet Head"
Puma har lite krånglig päls för att vara schnauzer, hon tappade aldrig valp pälsen så hon är som ett ulligt får när hon blir lång hårig inte så jätte optimalt för att vara ute och busa i tyvärr.
Ingen har väl missat våran favorit färg ?


Det känns som att det är dags att byta ut mat/drick skålen snart, älskar dem jag har jättefina handmålade men dem blir inte så mysiga efter ett tag tyvärr



Sen bara för att !




Men nu kommer det svåra, att bestämma vad hon ska få. Har ni några andra tips eller ideér så säg till !
Funderar också på om man skulle gå till the studio och fota henne för att kunna ha ordentliga bilder på henne men å andra sidan så ska man kanske ta med sig en system kamera ut i skogen och fota henne som lyckligast?

1 kommentarer

Elin

20 Jan 2012 19:02

Nej, dem tycker om pälsvård för dem gillar att bli omvårdade :)

Kommentera

Publiceras ej